niedziela, 8 czerwca 2014

KONKURS! wyniki

Nareszcie! Po wielogodzinnych bojach w Komisji Trójstronnej w składzie: ja, ja i ja, wybraliśmy laureata nagrody niespodzianki. W związku z tym, że miałem niesamowity problem z rozstrzygnięciem konkursu, postanowiłem ufundować jeszcze jedną nagrodę specjalną :)


Ale, ten wpis powinienem zacząć, od tego, że DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, którzy wypełnili ankietę, zakładam, że pytania nie były szczególnie skomplikowane. Nie ukrywam, że ankieta była po to, by blog mógł się rozwinąć, a przede wszystkim być dużo ciekawszy dla Was drodzy Czytelnicy :) Nie obiecuję, że zastosuję się do wszystkich wskazówek, ale niektóre były niezwykle inspirujące -  dziękuję :)

Dziękuje wszystkim, którzy zdecydowali się szczerze udzielić odpowiedzi, na pytania, dziękuję też hejterom, naprawdę wiedziałem, że na kogo jak kogo, ale na Was zawszę mogę liczyć :D Chciałbym także zwrócić się do Pani [tak zaznaczyła - ta osoba - w formularzu] która, zaznaczyła wszystkie słabe punkty bloga, opatrując je krótkim komentarzem "pierdoły, a nie artykuły" -  chciałbym zaznaczyć, że dosłownie dwie linijki niżej było miejsce, gdzie można było podpowiedzieć mi, co mogę zmienić w blogu, by był ciekawszy, nie mniej jednak, serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety jako pierwsza osoba z całego, zacnego gremium ankieterów :)

No dobra, nie smęcę już więcej, czas na wyniki, więc co następuje:
Nagrodę główną - podwójny voucher na kawę w kawiarni Book a Coffee otrzymuje pani Angelika Kowalczyk -  serdecznie gratuluje!
Natomiast nagrodę specjalną - pojedynczy voucher na kawę otrzymuje pan Olaf Gałecki -  również serdecznie gratuluJE!

Nagrody do odebrania w redakcji jacekklimczak.blogspot.com -  duże biurko, przy oknie w największym pokoju :D


Niedługo kolejny konkurs, ale nie mam pojęcia kiedy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz